[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 111 bilduma, 10. zenbakia

Diego Martiartu onddobaltz45 a bildua gmail.com
As, Abu 27, 12:43:58, CEST 2013

Ederra egin dut. Smartphone demonioetan idaztearen ondorio makurrak. I´m
zorri.

<itzul-request a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 abuztua 27
12:00):