[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 111 bilduma, 9. zenbakia

Diego Martiartu onddobaltz45 a bildua gmail.com
As, Abu 27, 11:04:05, CEST 2013

Aupa Elisabeth!
Hortan,zeuri tokatu zaizu kurtso berriari ekitea... Ba ni hementxe nago,
Donostian kafea hartzen, eguzkiaren zain. Lasai. Mik-eko lana, oker ez
banabil, abuztuaren azken asterako zela esan zidan Anak baina ez nago
seguru-seguru ere.
Zer moduz bakantzetan? Post-bakantza sindromerik bai?
Ondo-ondo ibili ta laster arte!