[itzul] Funciona

Isabel Cantero ixamar a bildua euskalnet.net
As, Abe 3, 09:53:31, CET 2013

Egun on:
Enpresa batek eskaintzen duen zerbitzu bat da, "Funciona" zerbitzua. Horren
barruan, mantentze-lanak eta laguntza teknikoa sartzen dira, gasez edota
elektrizitatez ibiltzen diren zenbait etxetresnaren funtzionamendua
zaintzeko edo ziurtatzeko.
Nik, hasiera batean, "Badabil" zerbitzua jartzea pentsatu dut, baina ikusi
dut zerbitzu bera eskaintzen duen enpresa baten web orrialdean izen hori
"Funtziona" itzuli dutela. Nire aukera hain desberdina dela ikusita, galdetu
nahi dizuet zein iruditzen zaizuen egokiena, edo beste proposamenen bat
baduzuen.

Eskerrik asko.

Isabel