[itzul] wordfast eta koloreak

Isabel Cantero ixamar a bildua euskalnet.net
Or, Abe 13, 10:00:26, CET 2013

Eskerrik asko, Gotzon. Zuk esandakoa egin dut eta arazoa konponduta dago.
Eta arazo benetan handia nuen, koloretako esaldiez beteta dagoen testu luze
bat delako.

Isabel Cantero.

De: Gotzon Egia [mailto:gegia a bildua gipuzkoa.net]
Enviado el: jueves, 12 de diciembre de 2013 13:13
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] wordfast eta koloreak

Nire sorburu-testuko esaldi batzuk gorriak edo urdinak dira. Itzultzean
kolore bera geratzen da segmentuan, baina dokumentua garbitzen dudanean
kolore horiek ez dira mantentzen eta beltzez geratzen zaizkit.

Inork badaki zergatik, edo zer egin behar dudan garbitutakoan koloreak
manten daitezen?

Ahaztuta neukan, baina WFren posta zerrendan berehala argitu didate:
PandoraBox-en , Leave_Colours gaitu behar duzu, beheko azpimarra ezabatuta,
LeaveColours utzita, alegia.

--
Gotzon Egia
 <mailto:gegia a bildua gipuzkoa.net> gegia a bildua gipuzkoa.net