[itzul] TERM: Línea de factura

Errea Irisarri, Alberto (Itzultzailea:NAO/BON) N223121 a bildua cfnavarra.es
Or, Abe 13, 10:55:55, CET 2013

"Faktura lerro". Adibide bat:
http://www.euskadi.net/contenidos/noticia/pronun_20081104_porta/eu_pron_por/pronun_20081104_canon.html

Alberto Errea Irisarri

Itzultzaile-interpretea

Nafarroako Aldizkari Ofiziala

Tfno: 848421236

-----Mensaje original-----
De: Errea Cleix Inma [mailto:i.errea a bildua pamplona.es]
Enviado el: viernes, 13 de diciembre de 2013 10:29
Para: Itzul (E-mail)
Asunto: [itzul] TERM: Línea de factura

	Egun on,
	Faktura elektronikoari buruzko edukien zerrenda bat itzultzen ari naiz, eta Línea de factura euskaratu behar dut.
	Sarean begiratu dut, baina ez dut ezer aurkitu euskaraz. Agian ez dut asmatu begiratzen...
	Jakin nahi dut zer den egokiagoa: Faktura-lerro ala Faktura-linea.
	Euskaltermen, Ekonomia eta enpresa sailean, badaude, adibidez, kreditu-linea eta kreditu lerro, edo deskontu-linea eta deskontu-lerro, baita finantza-linea ere.
	Ez dakit ongi zertan datzan diferentzia lerro eta linea horien artean, kasu honetan.
	Eskertuko dizuet, benetan, zuen laguntza edota iritzia.
Mila esker aurrez!
	inma errea

	Servicio de Traducción - Itzulpen Zerbitzua
	Área de Servicios Generales - Zerbitzu  Orokorretako  Alorra
	(Zapatería 40- 3. sol. - 31001)
	traditzul a bildua pamplona.es <mailto:traditzul a bildua pamplona.es>
	948 420 979 (directo - zuzenekoa)