[itzul] Política de contención de gastos

Xabier Armendaritz (Aixe, S. L.) aixe a bildua ctv.es
Or, Ots 22, 06:54:34, CET 2013

Egokiagoa dirudi /gastuak mugatzea/ hori /limitation of costs
/kontzeptua
(http://ora.stanford.edu/ora/osr/project_monitoring/limit_cost_fund.asp)
itzultzeko gordetzea.

Bestalde, /contención del gasto/ terminoa (/cost containment,/
ingelesez:
http://www.businessdictionary.com/definition/cost-containment.html)
Euskaltermen /gastuaren euspen/ dator itzulita. Egia da zuk diozun arazo
hori sortzen duela /euspen/ izenetik atzera aditz formetara etorriz
gero. Nik, oztopo hori aurkitu dudanetan, honela gainditu dut: aditza
behar dudanean, termino horri /egin/ erantsita (adibidez: /Udalak
gastuaren euspena egitea erabaki du/). Horrela, /gastuari eutsi/
erabiliz gero sortuko litzatekeen /gastua mantendu/ ulertzeko arrisku
horri ihes egitea lortu dut, agertu zaidan guztietan.

Mezuaren gaian datorren izen sintagmari dagokionez, honela itzuliko
nuke: /gastuaren euspeneko politika/ (termino finkatua, berez,
/contención del gasto/// baita, eta ez /contención de gastos/, Googlek
erakusten digunez).

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak
Biltzar Nagusiak, 11, behea
01010 GASTEIZ

Tel.: 945 174 476

/
/2013-02-21 19:51(e)an, Xabier Aristegieta(e)k idatzi zuen: