[itzul] "Laboral kutxa"?

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Maiatza 3, 10:39:16, CEST 2013

"Laboral" izen berezi gisa hartuta badago, ez dut ulertzen "Laboral Kutxa"k
non duen gramatika-akatsa. Tankera berekotzat ikusten ditut, adibidez, "La
Equitativa eraikina", "Cosmopolitan aldizkaria" edo "Metropolitan museoa".

Horrek ez du ezertan eragozten beste kritika-ildoa, hots, Euskal Herriko
kreditu-erakunde batentzat gaztelania hutsezko izen berezia aukeratu
izanari zuzendutakoa.

Xabier

Jose Agustin Arrieta<jaarrieta2 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
maiatza 3 10:25):