[itzul] Esaldi korapilatsua

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Maiatza 10, 11:29:10, CEST 2013

"Edonola ere, ez dira ondoko balio hauek gaindituko: 38 dB(A) 22ak arte,
eta 28 dB(A) goizeko 8ak arte, etengabeko Leq maila baliokidean, minutu
1ean; eta inguruko etxebizitzetako logeletan, sukaldeetan eta egongeletan,
45 dB(A)-ko gehienezko puntako balioa 8etatik aurrera, eta 35 dB(A)
22etatik aurrera."

Horrela itzuli nuen duela gutxi antzeko pasarte bat. Korapilatsua da, bai,
baina hamaika buelta eman eta gero horrela uztea erabaki nuen... Gauza
batzuk ez datoz bat zure itzulgaiarekin, baina tira, ezertarako balio
badizu...

Ondo izan!

Patricia