[itzul] Fwd: autoerretratu ala autorretratu

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Aza 12, 15:59:54, CET 2013

Uste dut apurtxo bat pasatu zarela, Jon.
Kultismoen osaera ez da unean-unekoa: aurrizki bat hartu, eta hitz bati
lotu. Eginak datoz halakoak, latin zein grekotik egokituak.
Bestela, zure arrazoibidean, "antierreumatiko" genuke, edota, hain zuzen
ere, "antiarrazismo"...