[itzul] Atenciones de Navidad

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Or, Aza 29, 16:16:31, CET 2013

Gabon-esker erabiltzen den?

Susta dezagun bere erabilera, ezer okerrik ez badu behintzat!

Berehala hartzen ditugu beste forma behartuago batzuk.

Iker

Date: Fri, 29 Nov 2013 15:04:31 +0100
From: junkal.elizalde a bildua gmail.com
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: Re: [itzul] Atenciones de Navidad

Ez dut uste gabonsari edo aginaldo delakoa denik. Ez da, berez, sari bat. Langileek jaso ohi dute saria, baina ez enpresa baten bezero diren beste enpresek.

Gabon-esker agian, baina erabiltzen da nahi dugun hori esateko?

Bestalde, niri opari gordinegia iruditzen zitzaidan, baina oro har ez bazaizue hala iruditzen, gustora asko jarriko dut gabon-opari.

Zuen proposamenak baliagarriak izan zaizkit.

Eskerrik asko!

Junkal