[itzul] Media aritmética

Josu Garate josugarate a bildua gmail.com
Or, Urr 11, 09:37:23, CEST 2013

Eskerrik asko erantzunengatik.

Beraz, batezbesteko izena eta batez besteko izenlaguna.

Hala ere, Alfontso Mujikak dio "*batez besteko" azpisarrera da HBn; "bat"
sarreraren azpian ageri da, eta, horregatik, ez du kategoria-markarik
*
*
*
Ez dakit ondo ulertu dudan, baina bat sarreraren azpian ageri diren beste
azpisarrera batzuek badute kategoria-marka. Beraz, ez dut uste hori denik
arrazoia. Dena den, HBn horrela sartuko bada, ez zait zalantzarik geratzen.

Mila esker.

**

Imanol Azkue Ibarbia<i.azkue a bildua elhuyar.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
urria 10 18:33):