[itzul] Da las vueltas / Itzulkina ematen du

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
Ast, Urr 24, 09:53:10, CEST 2013

Burua lar hautsi barik, betiko hiztegietan azaltzen dira aukera
interesgarri hauek ere: atzerako(ak) eta hautsi(a).

Dionisio Amundarain Sarasola<dioni a bildua facilnet.es> igorleak hau idatzi zuen
(2013 urria 24 09:46):

--
Gilen Mejuto
Freelance Translator