[itzul] Fwd: Fwd: Re: "intereses de mora"

Elixabete Etxeberria Otaegi e.etxeberria a bildua elhuyar.com
Al, Urr 28, 14:36:46, CET 2013

Egia da Elhuyar Hiztegian "berandutzagatiko interesa" agertzen dela. Gaur
egun, hala ere, "berandutze-interesak" (edo "berandutze-korrituak" nahi
bada) hobetsiko genuke.  Beraz, egun dugun adibidean

*el recibo tiene intereses por mora*: *ordainagiriak berandutze-interesak
ditu* hobetsiko genuke.

Webgunean beharrezko aldaketak eginaraztera eraman gaitu zure mezuak, Jose.
Eskerrik asko.

*Elixabete Etxeberria Otaegi*
Hizkuntza eta Teknologia

e.etxeberria a bildua elhuyar.com
tel.: 943363040 | luzp.: 227

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>
  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
 Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.