[itzul] Gaiago

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ost, Abe 10, 11:54:44, CET 2014

Tira: bistakoa da, bistak bista, bai/ez baino ez balego munduan sobran
legokeela -ago atzizkia...

Bide batez: jende asko izaten da "erdi gai" edo, hara, "gutxiago gai" gauza
askori erantzuteko. Saiatzenago eta gaiagotuz balihoa, gaitzerdiago.

Euxebe Portugal<euxebe a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
abenduak 10 11:46):