[itzul] Gaiago

rosetta rosetta a bildua euskalnet.net
Ost, Abe 10, 12:09:21, CET 2014

Nire ustez oso normala da gaiago (eta kapazago). Adibideak badira Orotarikoan:  [Jangoikoak bere Semearen ama] beste guztiak baño gaiago edo kapazago egin ebala
Eta, bide batez, honako hauek ere badauzkagu Orotarikoan: I ez aiz kapaza! eta Ez adiñaren samurtasuna, ez eta ere burasoenzako amodioa etziren gaiak izatu haren baratzeko.

Koro Navarro

Rosetta T.Z.
Karakaseko Erret Konpainia, 1, behea
Donostia, 20011