[itzul] Contrato de trabajo en prácticas

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Ots 14, 18:58:21, CET 2014

Pixka bat presaka nabil, oraintxe bertan lanetik irteten ari naiz-eta.

Dena den, azkar-azkar esanda, nik hor bi bloke nagusi ikusten ditut:

-Kontratua
-Eta kontratua zerena edo zertarako den; hots, praktika-lana.

Nire ustez, zuk aipatu dituzun bi aukeretan, "praktikaldi" lotuago dago
"kontratu"rekin, "lan"ekin baino (hitz-elkarteen funtzionamenduaren
gorabeherak).

Horrela, ba, niri egokiagoa iruditzen zait "praktika-lanerako kontratua"
edo "praktikaldi-lanerako kontratua" bezalakoren bat ("egokiagoa"
diodanean, "gaztelaniazko espresioaren esanahiari lotuago" esan nahi dut,
eta ez euskaraz beste bideren bat urratu ezin denik).

Asteburu on!

Xabier

Gilen Mejuto<gilenmejuto a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
otsailak 14 18:45):