[itzul] ahotsa errekonozitzeko tramankulurik bada euskaraz?

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Or, Ots 21, 10:18:30, CET 2014

Eskerrik asko, Antton. Komentatuko diot lagunari.

Agurtzane

Antton Gurrutxaga Hernaiz<a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com> igorleak hau idatzi
zuen (2014(e)ko otsailak 21 10:14):

--
Agurtzane Mallona
Itzulpen Zerbitzua