[itzul] Convertir en un hecho

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Lar, Uzt 12, 12:13:48, CEST 2014

Testuingururik gabe nahiko itsuan erantzutea bada ere, asmo edo proiektu
bati buruz ari baldin bada, badugu horretarako ordain apropos bat, natural
askoa: gauzatu.

Euskaltzaindiaren hiztegian, adibidez, honela definitu da:

*gauzatu*. Gauza izaera eman edo hartu; asmo edo ideia bat besterik ez
denari izatasuna eman. *Gogoa da uste eta asmoak mamitzen eta gauzatzen
dituena. Asmo eder horiek zertan gauzatzen diren ikusi arte. Hitzarmeneko
puntuak gauzatzeko pausoak*.

*Alfontso Mujika Etxeberria*

a.mujika a bildua elhuyar.com <a.mendizabal a bildua elhuyar.com>

tel.: 943363040 | luzp.: 217

@ElhuyarItzulpen <https://twitter.com/ElhuyarItzulpen>

 Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>

  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.