[itzul] Eskerrik

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua outlook.com
Ost, Urr 29, 20:20:48, CET 2014

 >Aspaldi lotsagatzen ari den beste pare bat "mila esker a(u)nitz"

Nik, behintzat, Baztanen aspaldi, oso aspaldi, entzuten nion emakume
bati (nire seme-alaben amatxiri) "eskermile anitz", eta bazituen urteak,
anitz.

Joxemari

29/10/2014 19:17(e)an, Juan Garzia Garmendia igorleak idatzi zuen:

---