[itzul] ala/edo

Mikel Gartzia mikelsgartzia a bildua gmail.com
As, Ira 23, 16:28:01, CEST 2014

Ulertu dut Jonek esan nahi duena. Gogoratuko dut, hemendik aurrerako
galderetan ala ala edo aukeratzeko. Nahiz eta ala edo edo jarri zuzen
legokeen!

<jon-agirre a bildua ej-gv.es> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko irailak 23 11:49):