[itzul] ala/edo

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.com
Ost, Ira 24, 01:08:14, CEST 2014

Hil ala biziko kontua da, Xabier Amurizak liburuari titulu eman zion
bezala, eta ez hil edo bizikoa, Xabier Euskitzek sarritan dioen bezala.
Hiltzea eta bizitzea ez baitira pareko edo elkarren ondoko. Bada
teorizatzen duena esamoldearen barru-barrukoaz, baina zenbat dira,
zazpiren bat edo? Gehiago direla uste ala?