[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 130 bilduma, 21. zenbakia

Maria Colera mariacolera a bildua gmail.com
Al, Mar 30, 17:24:17, CEST 2015

Arratsalde on,
​ "incorporar el mainstreaming de género", "transversalidad de género"-ren
sinonimoa da. Nik honela ematen dut euskaraz: genero-ikuspegia zehar-lerro
bihurtu edo genero-ikuspegia [halako politikatan/programatan...]
zehar-lerro gisa txertatu.
Ondo izan,
Maria

 MARIA COLERA INTXAUSTI