[itzul] Jeloskor

Kulturgintza kulturgintza a bildua aek.org
Ost, Aza 4, 13:31:15, CET 2015

Mila esker guztion erantzunengatik!
Lankideak eta biok erabaki dugu halaxe erabiltzea:
Jelosia diozu oraindik atzerritarrari?
(¿Todavía estás celoso del extrabjero?)
Gero arte, egun ona izan!
az., 2015.eko azaren 04a 09:55(e)an, Alfontso Mujika Etxeberria igorleak
idatzi zuen: