[itzul] Kumak egiten

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ost, Aza 11, 12:49:08, CET 2015

Kaixo, Alex:

Bila jarraitu dut nik ere, eta hauxe aurkitu dut:

http://www.cuadernointercultural.com/string-figures/

Zuk emandako horiez gain, gaztelaniazko beste ordain batzuk jasotzen ditu
webguneak: "jugar al hilo, al cordel, a la cuna o a la hamaca" eta "juego
del hilo o cunitas" aipatzen ditu. Jolasaren historiari buruz ere, iruzkin
interesgarriak.

Eskerrik asko!

Patricia

Ales Bengoetxea<Ales_Bengoetxea a bildua donostia.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko azaroak 11 12:40):