[itzul] Nire lehenengo zalantza

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.eus
Ast, Aza 12, 10:54:03, CET 2015

Astigarra Pagoaga, A. eta Lazkano Ortega, E. (2011): /R//obot
mugikorrak. Oinarriak,/ UEU, Bilbo.
http://www.buruxkak.eus/bilatu.html?bila=robot&submit.x=0&submit.y=0&kanpo=Izenburua

  * Aldagai bat erazagutzeko:

  * Ohitura ona da mota bereko aldagaien erazagupena batera egitea,
    hartara ordenatuago izango ditugu eta programa irakurgarriagoa
    izango da.

  * Programa kode-bloke baten amaierara iristen denean, bloke horren
    barnean erazagututako aldagaiak ez dira gehiago eskuragarri izango.

  * Erazagupenean, aldagaiekin bezala, hasierako balioa esleitu
    diezaiokegu bektoreari, balioak giltza artean (’{}’) eta komaz
    banandurik idatzita:

og., 2015.eko azaren 12a 10:16(e)an, Josu Garate Golmayo igorleak idatzi
zuen: