[itzul] Nire lehenengo zalantza

Dionisio Amundarain Sarasola dioni a bildua facilnet.es
Ast, Aza 12, 17:24:28, CET 2015

Kaixo, Xabier!
Termino berria da niretzat "erazagutu" hori. Ez dakit zer esan. Garai batean
esaten genuena: maisuak ditu eliza ama santuak.
Baina, tira, abaguneaz baliaturik, zer diozu XUXEN bertsio berriaz? Nire
ordenagailua ondo ezagutzen duzu. Nire "XUXEN"ekin bateragarria ote? Egun
hauetako batean tesia luze bat berrikusten hasi beharrean naiz; Bizkaiko
bikote batek egina, GERRIKO gure elkartearen beka baten babesean gauzatua.
Agian interesgarria izango nuke bertsio berri hori. Eskertuko nizuke zure
erantzun jakintsua. Eskerrik asko. DIONISIO AMUNDARAIN

-----Mensaje original-----
De: Xabier Artola Zubillaga [mailto:xabier.artola a bildua ehu.eus]
Enviado el: jueves, 12 de noviembre de 2015 13:46
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: Re: [itzul] Nire lehenengo zalantza

Kaixo:

Informatika Fakultatean, eta esango nuke euskaraz zabalduta dauden terminoak
direla, "erazagutu"/"erazagupen" erabiltzen ditugu inglesezko
"declare"/"declaration" emateko (gaztelaniazko "declarar"/"declaración").
Aldagai bat erazagutzea haren izena eta mota zein diren esatea da, programa
batean, adibidez.

Oso bestelako gauza da esleipena: aldagai bati balio bat esleitzen zaio, eta
hori, normalean, erazagutu eta gero egin ohi da. "Esleitu"/"esleipen"
erabiltzen ditugu, beraz, ingelesezko "assign"/"assignment" emateko
(gaztelaniazko "asignar"/"asignación").

Ondo izan,

Xabier.

---