[itzul] kirol albisteak eta genitiboa

Euxebe Portugal euxebe a bildua euskalnet.net
Al, Aza 23, 16:10:08, CET 2015

Hau ere egia da ba, genitiboarekin zerikusirik ez duen arren:

NÚMERO 24705 ZENBAKIA

VENTA DE DÉCIMOS / SALMENTA DIOGU

Admón de loterías...

........... (Errenteria)

SOLO DÉCIMOS / DIOGU BAKARRIK (20 euros)

NO SE RESERVAN DÉCIMOS / EZ DIRA GORDETZEN DIOGU

EUXEBE PORTUGAL ZABALA
943.457.779 / 656.758.759