[itzul] Besarkatu

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Urr 16, 15:24:39, CEST 2015

Zorionez, odol-haragizko itzultzaileok, oraindik ere, gainbalio bat
eransten diogu gure lanari, hiztegiko adieren egiaztaketa automatizatuaz
haragokoa, hiztegiko lekukotasunak ez baitu nahitaez bermatzen itzulpen
baten egokitasuna. Halatan, "legeak lurralde bat besarkatze"ari lekuz
kanpoko metafora gisa ulertua izatearen arriskua ikusiko diona giza
itzultzailea da, eta ez ezein automatismo.

Nik "legeak halako eremu geografikoa barnehartzen du" jarriko nuke.

Asteburu ona pasa.

Amaia Apalauza<amaia.apalauza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko urriak 16 13:37):