[itzul] "Trabajo reproductivo" eta "visibilizar"

koro navarro navarro.koro a bildua gmail.com
Ast, Urr 6, 12:41:26, CEST 2016

Oso ona eta argia Jonen erantzuna.
Beharrezkoa ere bai auzien mamira joateko, axalean galduta ibili beharrean
beti.
Eta  aukera batzuk zergatik egiten ditugun behintzat jakin.