[itzul] «Nola erabili corpusak modu eraginkor batean?» ikastaroa, izena emateko epea zabalik

goizane zabala arrizabalaga goizaneirakasle a bildua gmail.com
Ost, Urr 19, 22:58:43, CEST 2016

Hona nire matrikularen ordainagiria.
Goizane Zabala Arrizabalaga

EIZIE<bulegoa a bildua eizie.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko urriak 5
12:30):