[itzul] Zuzen

Diez de Ultzurrun, Periko ultzu a bildua parlamento.eus
Ast, Aza 16, 15:41:11, CET 2017

Bai, eta tradizio bat bazen jadanekoz --Frantses Erreboluzionearen ondorioz, ausaz--, jaun presidenta eta gisakoak erabiltzen zituena

From: Irizar Apaolaza, Ander (Euskarabidea) [mailto:ander.irizar.apaolaza a bildua navarra.es]
Sent: osteguna, 2017.eko azaroak 16 15:32
To: ItzuL
Subject: Re: [itzul] Zuzen

>Bidenabar, horrek bidea irekiko liguke itzulinguru duda-mudatietan aritzera behartzen gaituen "presidir una reunión" bipil euskaratzeko: "bilera bat lehendakaritu".

Bueno, dagoeneko badugu “presiditu”:
Orotarikoa: presiditu. [http://www.euskaltzaindia.eus/images/stories/oeh/erronboa.gif] Presidir. [http://www.euskaltzaindia.eus/images/stories/oeh/izarra.gif] Ungi presiditzen duten anzianoak. Lç 1 Tim 5, 17 (He gobernatu, Dv hotsenaile izan, Ker agindu, IBe buru egitea bete, Bibl buruzagigoa bete).
Ereduzko Prosa Gaur: https://tinyurl.com/y8asz7kc
Ereduzko Prosa Dinamikoa: https://tinyurl.com/ybe8yxw5

Ander