[itzul] Gurasoak/amak/aitak

Iņaki Lopez de Luzuriaga inaki.luzuriaga a bildua gmail.com
As, Api 24, 16:19:03, CEST 2018

Ofiziozkoa erantzuna da, baina lehen eskutik bizi dutenei dagokie batez
ere, hemen beharbada <http://donostiakoemakumeenetxea.com/contacto>
presazkoa ez bada, sentsibilitate kontua baita. Nik guraso hitzari ez diot
tatxarik ikusten (burhaso < buru hitzetik?). Goraintzi

Iņaki