[itzul] Embarazo no deseado

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Api 26, 17:02:19, CEST 2018

“Nahi gabe” espresioak, euskaraz, ez du “gogoz kontra” esan nahi.
Euskaltzaindiaren Hiztegiak dioenez, “nahi gabe”k esan nahi du “nahi izan
gabe; konturatu gabe, oharkabean”.
Eta “nahi gabeko”k, “nahi izan gabekoa” (barkatuko didazu Pernandoren egia,
baina ez da nik esana, Euskaltzaindiak baizik).

Eta onena: badakizu zer adibide ematen duen? “Nahi gabeko haurdunaldia”.
Euskaltzaindiak nahi gabe”ri ematen dion esanahiarekin ulertu beharko, ez?

Xabier Aristegieta

Irizar Apaolaza, Ander (Euskarabidea) <ander.irizar.apaolaza a bildua navarra.es>
erabiltzaileak hau idatzi du (2018 api. 26, og. (16:50)):