[itzul] Anaforak

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Ots 15, 12:20:57, CET 2019

OK, Patxi, eskerrik asko. Ea lortzen dugun perpaus berean "hau eta haren"
ez erabiltzea erreferente bererako...
Asteburu on.

Xabier

Hau idatzi du Patxi Petrirena Altzuguren (p.petrirena a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2019 ots. 14, og. (15:19)):