[itzul] Pantallazo

Gilen Mejuto gilentxo a bildua gmail.com
Ast, Api 16, 18:11:46, CEST 2020

 Bazterretan sormena bor-bor dabilela ikusita, hona nire bost xentimokoa:
"frixtako"edo "frixtada" (ezen ez "frikada").

Aitor dut ez duela inongo autoritateren babesik, ez tradizioaren arrimurik,
eta halaber falta zaiola espainolaren oldar soziolinguistiko bizkorgarria.
Alegia, asmatu dudala (erdi asmatu, egiari zor). Baina 10 lagunek
jarraitzen badidate, laster izango da euskal hitz petoa.

Gustatzen ez bazaizue, badut bigarren aukera bat: "eskrintxot" (gaskoi
hutsa).

Hau idatzi du Juan Garzia Garmendia (juangarzia a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2020 api. 16, og. (18:06)):

--
Gilen