[itzul] Nola itzuli "Euskalduntasun" hitza?

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Urr 30, 01:04:21, CET 2020

Nik “la condición vascohablante” erabiliko nuke (“condición” hitzari “la
condición humana” eta “”la condición trabajadora” bezalako espresioetan
ematen zaion adierarekin, eta ez “baldintza” esanahiarekin, noski).

Eta gogorarazi besterik ez, Euskaltzaindiaren Hiztegiaren arabera
“euskaldun” hitzak euskarari bakarrik egiten diola erreferentzia, euskaraz
jakiteari alegia, eta ez Euskadikoa edo Euskal Herrikoa izateari.

Xabier Aristegieta