[itzul] Ocupa la mitad norte del continente

Ales Bengoetxea Ales_Bengoetxea a bildua donostia.eus
Ast, Ots 25, 11:24:49, CET 2021

Kaixo:

Nik ere ez dakit asko horretaz, baina nire aletxoa botako dut.

Uste dut "Kontinentearen ipar aldeko erdia" esanda "la mitad norte del
continente" adierazten duzula, hain zuzen. Izan ere, "kontinentearen
erdia" esaten ari zara, eta "ipar aldekoa" zehaztasuna da.
Beste kontu bat litzateke "kontinenteko ipar aldearen erdia" esango
bazenu, hor, nire ustez, laurdena esaten ariko zinateke.

Beste adibide bat jarrita: "gelaren eskuin aldeko erdia" gela erdia da,
eskuinekoa; "gelako eskuin aldearen erdia" gelaren laurdena da.

Ondo izan.

Ales Bengoetxea
hizkuntza normalizatzailea

943483759
ales_bengoetxea a bildua donostia.eus - www.donostia.eus

Nork:
"bounce+bd0c59.8c19-Ales_Bengoetxea=donostia.eus a bildua mgeu.postaria.com"
<bounce+bd0c59.8c19-Ales_Bengoetxea=donostia.eus a bildua mgeu.postaria.com>
Nori:   "Itzul" <itzul a bildua postaria.com>