[itzul] Desterrado

neritzel etxeberria neritzel.etxeberria a bildua yahoo.es
Ast, Urr 21, 13:09:56, CEST 2021

 Nik uste 'erbestegaindiko' hitza loturik joan daitekeela, gaztelaniazko hitz-jokoaren ildotik, baina arrazoi duzu esanahia aldatu egiten dela diozunean. Erbesteratze hutsaz haragoko zerbait esan nahi dute "transterrado"rekin.Ez da tokiko adiera bat, hor dago arazoa.'Transerriratu' aukeraren alde egingo dut.Eskerrik asko, berriro ere.