[itzul] Teknologien erabilera itzulpengintzan - galdetegi bat

Ane Lopez ane.lopez a bildua tradumatica.net
Ost, Eka 15, 14:50:38, CEST 2022

Kaixo:
Gaitasun digitalei buruzko galdera da (regex, Word, OCR...)? Ezin dut ikusi
galderaren zenbakia mugikorrean, baina, galdera bada, aurpegi guztiak
sakatu behar dituzu aurrera egin ahal izateko. Erdian utzi nahi baduzu ere,
sakatu aurpegia eta graduatzaile urdin argia urdin ilun jarriko da. Horrela
jakingo duzu 'lerroa' bete duzula.
Ane

<itzul-request a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen (2022 eka. 15a, az.
09:08):