[itzul] Fwd: Suelo de gasto, techo de gasto

Iñaki Arrieta - BiTEZ itzul a bildua bitez.com
Ost, Uzt 3, 16:36:16, CEST 2024

Ez nituzke erabiliko "gehieneko" eta "gutxieneko" esparru semantiko
horretan.
Ziur naiz arazogarri izango dela testuinguru batzuetan.

Nire aburuz, hau da mailegua aurreiritzirik gabe egitea merezi duen kasu
horietako bat.

gastu-sabai (gastuaren sabaia)
zoru-sabai (gastuaren zorua)

Iñaki Bitezekoa