[itzul] Uno por el otro, la casa sin barrer

Irati Iciar ikastaroak a bildua ueu.org
Ost, Abe 1, 09:24:00, CET 2004

Mila esker zuen laguntzagatik!
Ondo segi, Patxi
IRATI

----- Original Message -----
From: "Patxi Petrirena" <altxupere a bildua euskalerria.org>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Tuesday, November 30, 2004 4:59 PM
Subject: Re: [itzul] Uno por el otro, la casa sin barrer

>"Uno por el otro, la casa sin barrer"
>Ba al dago esamolderik euskaraz hori esateko?
>Edota utzikeria adierazten duen esamolderen bat...

Nire iritziz hori adierazteko ere baliozkoa da 'Bi etxetako zakurra, goseak
hil', baina beste esanahi bat ematen diote Intza Proiektuaren webgunean.

bi etxetako zakurra

Azalpena: bi nagusi edo helburu desberdinen zerbitzaria

Adibideak:
- bi etxetako txakurra goseak yan. HERRI MINTZOA. Azkue, R. M.
Euskalerriaren Yakintza III.
- bi etxetako xakurra goseak hil zuela. HERRI MINTZOA. Etxeberria-tar s. j.
Euskal-iakintza aleak. EGAN, 1976.

http://www.armiarma.com/intza

Izan ongi, Irati.

Patxi