RE: [itzul] "Los se ñ ores de la guerra"

i-aldako a bildua shee-ivef.com i-aldako a bildua shee-ivef.com
Ast, Abe 2, 10:12:33, CET 2004

'Gerrako jauntxoak' ere ikusi dut Berrian. Hori ere betiko gerra dugu:
gerrako, gerraren...

 <http://www.berria.info/hemeroteka/bilaketa_zehatza.php##> mundua

2004-11-23

<http://www.berria.info/hemeroteka/inprimatzeko.php?htmla=BERRIA/y2004/m11/d
20041123/p00026835.html> JAMIE TERZI . X . AFGANISTANGO EMAKUMEENTZAKO
HEZIKETA ZENTROKO KIDEA . «Probintzietako emakumeak talibanen garaian bezala
bizi dira»

...Gerra jauntxoek botere handia lortu zuten talibanen garaian eta oraindik
ere indar handia dute, bai politikan eta baita gizartean ere.Gerra jauntxoek
ez al dute Karzairen gobernua errespetatuko?Karzaik gizartearen zati handi
baten babesa jaso du......Horietan gerra jauntxoek hartzen dituzte
erabakiak.Zein rol bete beharko luke emakumeak Afganistanen?Ez dut uste egun
emakumeek kargu garrantzitsuak eskuratu nahi dituztenik...