[itzul] Recitativo

Imanol Zurutuza izurutuza a bildua vitoria-gasteiz.org
Or, Abe 10, 08:10:20, CET 2004

aztiri escribió:

>Musikari buruzko lan bat itzultzen ari naiz eta horrelakoak agertzen
>zaizkit.
>"Recitativo para tenor", "Recitativo para contralto".
>Recitativo hori kantuz egiten den errezital moduko bat omen da. Nola jarriko
>zenukete?
>Eskerrik asko
>Edurne

*Récitatif *Dans l'opéra ou la cantate, partie déclamée - et non chantée
- dont le rythme et la métrique diffère du chant ou de la musique qui le
précède ou le suit.   <>

Adib.:

*2. Récitatif (ténor)*

Elhuyar hiztegi entziklopedikoak honela jasotzen du:

  <>
*errezitatibo. */iz. /MUS. Kantariak narrazio-testu bat
deklamazio-estiloan jaulkitzen dueneko musika-pasartea, erritmo, melodia
eta musika-esaldien taxuera delako testuaren ezaugarrien arabera eratzen
direlarik. Opera, oratorio, pasio, etab. bezalako forma musikaletan
erabiltzen da.  <>

Hala ere, nik uste egokiago bide dela "errezitatua". Eta, jakina
"para..." horren funtzioa parentesi batek betetzen du ongien, goiko
frantsesezko adibidean bezala.  <>

2. Errezitatua (tenorra)