[itzul] Socio/miembro/afiliado...

txema txeyarza a bildua telefonica.net
As, Eka 29, 17:56:01, CEST 2004

Kaixo; ez dut eragozpenik ikusten afiliatua erabiltzeko, alderdi politikoetan, eta abar, horrela erabiltzen da, eta hedaduraz egokia iruditzen zait planteatzen duzun kasurako.

  ----- Original Message -----
  From: Paśl Picado
  To: Itzul
  Sent: Tuesday, June 29, 2004 5:43 PM
  Subject: [itzul] Socio/miembro/afiliado...

        Arratsaldeon, aurreko egunean galdera antzekoa egin nuen, baina oraingoan nire arazoa handiagoa da. Gaztelaniaz honakoak bereizten dira: socio/miembro/afiliado/asociado, baina euskaraz ez dakit zer irizpide erabili bati kidea eta besteari bazkidea deitzeko. Gainera bi horiekin lan erdia baino ez dut egin, beste biak geratzen baitzaizkit.

        Ez dakit zuek horrela erabiliko duzuenentz:

        Socio: bazkide
        Miembro: kidea
        Asociado: kide elkartua (Gotzonena)
        Afiliado: ?

        Gertatzen dena da ezin ditudala izenik errepikatu, hain zuzen ere gazteleraz adiera ezberdina baitute.

        Laguntzerik bai????????

        Mila esker.

  Paśl Picado Moreno