[itzul] Onenak eta txarrenak

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
As, Api 19, 09:12:17, CEST 2005

Ados egonda ere, nora garamatza bide horrek?
(Ez da polemika sortu nahi, argi apur bat bilatu nahi baita)
Iratxeren lehen adibideari helduko bagenio ("Munduko bigarren herrialde txikiena da"), nola eratu behar genuke euskaraz esaldia:
"Munduko bigarren herrialdea da txikitasunean" ??
"Munduko herri txikerretan bigarrena da" ??

Iñaki
BITEZ LOGOS