[itzul] Kixote, Kijote, ala Quixote?

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Api 27, 13:15:00, CEST 2005

 > On Kixote, Don Kijote, Don Quixote

Bat nator, ia guztiz, Mikel Morrisekin: euskaraz «Quixote» erabili behar
genuke, jatorrizkoan bezala. Alabaina, Quixoteren euskal itzulpen oso
eta bakarra Berrondorena izanik, eta har «Don Kijote Mantxa'ko» izendatu
zuenez, ez dakit zilegi ote dugun autoritateari ihes egitea...

Neroni ere, aitor dut, zalantza horretan ibiltzen naiz askotan:
Berrondoren itzulpena aipatzerakoan «Don Kijote», eta pertsonaia
literarioaz ari naizenean, «Quixote». Ez dakit, ez daukat argi.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net