[itzul] Biko / biaren taula

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Ost, Api 27, 17:28:04, CEST 2005

Jonen azalpena bat dator, zehatz-mehatz, Juan Garziak  erabili.com-eko
hartan 'biko taula' horri aurkitzen zion esplikazioarekin.

Baina, nire iritzian, hor 'biko' izena ari gara erabiltzen, eta bidea
diferentea da: 'biko taula' hori eta 'bikoen taula' gauza bera direlakoan
nago.

Poztu naiz, ezin ukatu, Asierren 'bixan tablia'rena eta  besteonak jakinda.
Datu gehiago jasotzea ere ez dugu kalte izango, baterakoak nahiz
besterakoak.

Teorikoegia dela 'biaren taula'? Gaztelaniaren antzekoegia? Zergatik
'-egia', baldin eta egia bada? Hor kokatu beharko dugu auzia, auzirik
baldin bada (zalantza behintzat bai).

A! Eta nik erabileraren arrastorik ez neukan 'la tabla del dos' ikasi
nuelako eta, itxura denez, gero etxean kontatzen ez nuelako... Edo atzendu
zaidalako.

Patxi

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org