RE: [itzul] apadrinar un niño

Paúl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Al, Abe 12, 16:09:49, CET 2005

Jon, eta zuk nola esango zenuke "Apadrina un niño"?

jon-agirre a bildua ej-gv.es escribió:  Uste dut, Karlosek izan ezik, beste erantzunek bataioa zutela gogoan.
Hirugarren munduko umeei diru-laguntza emateari ere "besoetan hartzea"
esaten diozue, benetan? "Aitabitxi", "amabitxi" edo "gurasobitxi" izatea?

Eliza-giroan "aitordetza" (apadrinamiento) ikusi izan dut. Baina ez deritzot
ondo, lau arrazoigatik:
1.- Ez delako aitaordea izatea ('padrino' ez da 'padrastro'), aitaz
gainerakoa ez da aitaren ordezkoa.
2.- Amaordea ere izan litekeelako (gurasordea?).
3.- Izatekotan, 'aitAordetza' litzatekeelako.
4.- Eta, batez ere, Karlosek eman duen esanahia eman behar delako, aita-amak
bakean utzita.

Hori bai, aitortzen dut ez dudala aitaorderen ordezko onik.

Jon Agirre

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí
http://correo.yahoo.es