[itzul] RE: Flotante

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ost, Api 26, 13:07:41, CEST 2006

Kaixo, lagunok!

	Askotan, nire iritziz, zerbait itzultzean beste hizkuntzen menpe
gaude edo egon gintezke, eta horrekin adierazi nahi duguna modu ilunez
azaltzen dugu geroago irakurri behar duenarentzat.

	Gaztelaniazko 'flotante' hori aurreko parketari gainetik kolaz
jarritako bestea izendatzeko erabiltzen da -nik dakidalarik bakarrik  kola
gogortu bitartean egongo da igerian edo, zeren gero itsatsia baitago-. Ez
zen argiago "gainetiko parketa" edo antzekoren bat jartzea.

	Agur bero bat,
                                           Bittor Arbizu