[itzul] tontoak (ba)zarete gero!

Pako Sudupe psudupe a bildua pasaia.net
Ast, Api 27, 13:28:51, CEST 2006

Xabier Mendiguren escribió:

> Testu batean ageri zait "tontoak bazarete gero!".
>
> Niri, belarriak, "ba" hori kentzeko eskatzen dit, baina susmoa dut
> euskalki kontua ote den.
>
> Inork argibiderik bai?
>
> X.
>

> ---------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Texto añadido por Panda Client Shield:
>
> Este mensaje NO ha sido clasificado como SPAM. Si se trata de un
> mensaje de correo no solicitado (SPAM), haz clic en el siguiente
> vínculo para reclasificarlo:
> http://127.0.0.1:6083/Panda?ID=pav_182&SPAM=true
> [...]
Xabier, Urola aldetik hitz eginda, eta Jonekin bat natorrela, seguru
asko "Ondo tontoak  zarete (gero)!" indartzeko, "ba" hori indargarri
moduan erabilia izango den tankera hartzen zioat; eta horrela bada,
"Tontoak zarete gero, tontoak zaretenez" edo beste horrelakoren bat
egokiago.  Bestea, galdegaia baiezkotasuna denean,  "Tontoak (izan)
bazarete ba, bazaretenez"; edo "Tontoak (izan) bazarete, ba" edo
"Tontoak bazarete, gero" ere bai; beti ere, Urola aldean entzundakotik
barneratuaren arabera.